Maandag 5 september

5 september 2011 - Erlangen, Duitsland

We leven toch in 2011????? Ja toch wel, hoewel Leo er aan gaat twijfelen. Ook vandaag heeft hij weer een caming uitgezocht waar geen internet is. Balen dus voor hem hihihihi. Ik grijns een beetje want juist vandaag had hij gedacht om eens uitgebreid een verslag van de afgelopen dgen te maken en op het net te zetten. Niet dus!!! Hij heeft het rustigjes aangedaan vandaag. Ja echt, nog rustiger dan je al gaat op een tractor. Hij was al op deze camping om een uurtje of twee vanmiddag. Dus alle tijd om de boeken erop na te slaan, waar hij de komende dagen nou eens zal gaan slapen. Het is allemaal TE GEK!!! Da waren vanavond zijn woorden. Hij mist het thuisfront toch wel en maakt zich toch wel wat zorgen om mij en de honden, maar verder is het volop genieten. De weergoden zijn hem tot nu toe ook nog steeds goed gezind. Hij had vandaag wel enorm veel wind, maar ja met bergje op en bergje af, is dat acceptabel. de reactie´s die hij krijgt ook dara geniet hij heel erg van. Alle bloed, zweet en tranen, die het hem gekost heeft om de tractor in orde te krijgen, worden beloont. Nu maar duimen dat het allemaal zo voorspoedig blijft gaan en duimen dat hij toch een modernere camping treft op zijn tocht

1. Andrea:
    5 september 2011
    Heerlijk om te lezen waar onze buurman uithangt.
    Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft.
    En nu hopen dat als hij een camping heeft met Internet dat het niet zo traaaaaaaaaag is als op de camping waar wij afgelopen vakantie zaten. Daar kon ik niet eens een blog update schrijven!
  2. Johan en Jannie:
    5 september 2011
    Ha Leo je bent in een voor mij bekende plaats. Doe ze bij Siemens even de groeten van mij. Sta je in Erlangen zelf of in Dechsendorf?
    Goede reis verder.
  3. Gerda:
    6 september 2011
    We zijn SUPER trots op je Leo...
    We volgen trouw je verhalen...:)
    En zijn natuurlijk mega nieuwsgierig naar de foto's.

Groetjes Gerda & Roberto
  4. Helen:
    Hey Leo,
    Moet jou weer gebeuren campings zonder internet hoop als je er wel eentje vind het een beetje verbinding heeft, zo te lezen vermaak jij je prima en zit het weer ook mee je kokt straks nog thuis als een negertje hahahah
    geniet van alles wat nog komen gaat

Groetjes Martin en Helen
  5. Karel en Sandra:
    Hoi Leo,

Wat een lef om op zo`n open trekker te gaan zitten!!!!We gaan het hier verder volgen en heel veel succes op je tocht!
  6. J.l.:
    8 september 2011
    Allemaal bedankt voor jullie reakties.
    Groeten Leo