Vertrek uit Kornhorn

2 september 2011 - Kornhorn, Nederland

Hallo mensen,

Jullie zullen begrijpen dat ik(Joke) regelmatig hier berichten zal schrijven, omdat Leo daar zelf geen mogelijkheid voor heeft, of geen puf meer voor heeft. Vanochtend was de spanning hoog. Leo kon geen rust meer vinden. Het was een grote verrassing voor ons beide dat er hele lieve vrienden van ons, helemaal uit Haarlem waren afgereisd om Leo uit te zwaaien. Er werden dus al vroeg een paar tranen weggepinkt. Maar Leo zou Leo niet zijn als we daar lang de tijd voor hadden. Na snel even een koop koffie en wat eten, werd de traktor naar buiten geredenVertrek Leo09022011001en het vastkoppelen van de traktor was de tweede stap. Vertrek Leo09022011006

Met het zonnetje erbij is het totaalbeeld best mooi om te zien. Vertrek Leo09022011009

Jeetje het gaat echt gebeuren, dacht ik nog, hij gaat het echt doen. Alles werd gecheckt en ja toen moest het maar gebeuren. Vertrek Leo09022011012

"Ik ga er van door!"

Om een uur of half tien was het tijd om te gaan. Na vele goede wensen van de buren, vrienden en bekenden en een toch wel iets emotioneel afscheid van mij. Ja toen stapte hij op.

Vertrek Leo09022011022

Vertrek Leo09022011033Vertrek Leo09022011038

Om even over tweeën vanmiddag ontving ik een SMS dat hij de grens gepasseerd was. Alles ging goed en het viel hem allemaal mee. Was al een paar keer gestopt om wat te drinken en te eten. Het was heerlijk. Om half acht vanavond kreeg ik bericht dat hij zijn eerste camping bereikt had en hij zijn eerste maaltijd zelf ging klaar maken. hihiih Een uitsmijter.

Dit is mijn 1e stop op Camping Am Knoblauchsberg in Tecklenburg (D)

1. Helen:
    Hey Leo,

Super om je vanmorgen uit te kunnen zwaaien de 1e foto's van je vertrek heeft Jokie inmiddels binnen.

Goed te lezen dat je op de 1e camping bent aangekomen en je 1e zelf gemaakte maaltijd kan gaan eten.

Maak er een top tijd van !!
    xx Helen
  2. Joke:
    Hallo Lieverd,

je zal inmiddels al wel op één oor liggen. Knap hoor dat je zover gekomen bent op je eerste dag. Ik hoop dat je een beetje kan slapen en ik hoop morgen weer zulk goed nieuws van je te horen.
    Ik zal duimen voor goed weer en hoop dat je dit morgen kan lezen
    Dikke knuffel
    Joke
  3. Hennie:
    Hoi Hoi Leo

Mem en ik wensen je veel succes ook namens Jack en Jol
    Tis me ook niet zomaar wat naar Oostenrijk das net ff wat anders als naar oldeholtpade

We gaan je volgen maar wensen je veel plezier

Liefs Mem Hennie Plops Frouk en Gina
  4. kathy:
    2 september 2011
    Top Leo ...wat een onderneming...knap hoor!!!!!!!!!!
  5. corina:
    2 september 2011
    Hey stoere bikkel!!!knap van je!
    ik ga het hier allemaal volgen..goede reis!!!

Groetjes Corina
  6. Johan en Jannie:
    2 september 2011
    Goed te lezen dat je eerste rit volgens planning is verlopen. Want we weten allemaal, Een goed begin is het halve werk. In gedachten reizen we in ieder geval met je mee.
    Heel veel sterkte en mooi weer.
    Groetjes van ons.
  7. Pier Arendina Marius en Guus!:
    3 september 2011
    Nou buurman ook wij zullen je volgen en wensen je veel succes met dit grote avontuur en zullen ook een beetje op je vrouwtje passen hoor!
    Good Luck de stuursmatjes!
  8. Miranda:
    3 september 2011
    Dit is echt iets voor jou, het grote avontuur tegemoet. Helemaal op jezelf aangewezen maar ééntje is
    steeds bij je daarboven. Hij motiveert, stimuleert, activeert je naar jouw eindpunt. Veel succes en plezier!!!
    Groetjes en dikke kus,
    Miranda
  9. Leendert en Ellie:
    Hey Leo

Wij wensen jou een hele fijne voorspoedige reis.
    Fijn dat we zo toch een beetje met jou mee kunnen reizen op dit grote avontuur.
    Geniet ervan!!

Liefs van Leendert en Ellie
  10. Theo en Marjon:
    3 september 2011
    Wauw Leo wat een mooi opgeknapte tractor Theo kijkt zijn ogen uit zelfs in de orginele kleuren ! We denken dat je heel wat bekijks hebt zo door de dag heen ,We zullen je blijven volgen en veel geluk