2e camping

3 september 2011 - Estenfeld, Duitsland

Leo heeft goed geslapen!!! Kreeg vanochtend een berichtje dat hij wel een kleine reparatie moest gaan verrichten. Ik heb geen idee wat of hoe en waarom. Maar ik zal later nog wel weer meer horen. Ik heb hem laten weten dat jullie al leuke reactie´s geschreven hebben, maar hij had nog geen tijd en gelegenheid gehad om in te loggen. Onderstaande link is zijn doel van vandaag

Dit is mijn tweede stop. Camping Estenfeld in Estenfeld (D)

Nou tegenslag vandaag. Het doel van vandaag zal wel niet bereikt worden. Om half twee vanmiddag kreeg ik een berichtje, dat hij vanochtend de dynamo had moeten vervangen. Balen dus. Maar om half twaalf was hij gaan rijden. Helaas om half twee had hij olielekkage, nog meer tegenslag dus. nadien heb ik niets meer vernomen. Ik heb dus geen flauw idee of hij het euvel heeft kunnen verhelpen en aan het rijden is, of dat hij nog steeds ergens stil staat. Ik krijg geen respons op sms-jes Nu net 21.45 weer een berichtje ontvangen dat hij op een camping was. Dus ik heb de telefoon maar even gevat om te horen hoe het er nu allemaal voor stond. Nou er was dus een of andere ring kapot waardoor de tractor olie lekte. Nadat hij dit euvel verholpen had bleek het en al laat te zijn en de 2e camping die hij wilde bereiken nog meer dan 40 km verder te zijn. Leo heeft dus noodgedwongen de planning bij moeten stellen. Hij heeft wel even gevloekt vandaag, maar hij klonk vanavond toch nog wel weer optimistisch en hij was opgelucht dat hij weer stroom had. Ja, anders ondooien de diepvriesmaaltijden hihihihihi. De plannen voor morgn zijn ook bijgesteld. Hij wil morgen maar 120 km draaien, want hij zit nu toch in heuvelachtig gebied en met de caravan erachter gaat hij maar 9 km per uur, bergie op. Ik moest jullie allemaal bedanken voor de berichtjes die hij morgenavond hopelijk zel kkan lezen en jullie dan ook zelf bij kan praten.

1. Kees en Geesje:
    3 september 2011
    Gaaf, dat je al zo'n eind op weg bent. Hopen dat het niet te veel ellende heeft gegeven, die reparatie die je moest laten uitvoeren. We hopen ook dat het voor de rest goed blijft gaan en je op tijd aan komt bij de Grossglockner. Veel zon toegewenst en "Gute Fahrt".

Kees en Geesje
  2. Familie Veenstra:
    Hallo Leo,

Goed te lezen dat je al een eindje op weg bent. Helaas zijn er wat tegenslagen maar jou kennende komt dat ook wel weer goed. Je hebt alle tijd. Heel veel succes en plezier gewenst.

Groetjes van Nico, Jaike, Sharon en Céline.
  3. Hennie:
    HEE

Goed te lezen Leo back on track(tor)
    wij waren blij met je telefoontje
    gedeelde smart is halve smart
    Liefs hennie en de meiden
  4. henk silvia gerben en wieke:
    he leo

weer goed bericht lees ik,weer on tour.gelukkig heb je tijd extra om er te komen!!geniet van de heuvels en van alles wat gaat komen.
    doe voorzichtig

groetjes van ons
  5. Anne en Janneke:
    Hallo Leo....

Iedere dag kijken we nu op je site...het wordt een onderdeel van de avond!! We lezen dus nu dat je ook al pech hebt gehad...maar jou kennende heb je het weer snel verholpen!!! Succes Leo!!!!
  6. Helen:
    Hey Leo,

Ook hier is het elke dag ffe kijken of er weer nieuws is van onze Globetrotter :-}
    Dat is balen als er iets kapot gaat maar gelukkig is alles weer heel, spannend dat je nu de echte heuvels al tegen gaat komen

Groetjes Helen
  7. Jaap en Rina:
    Hallo Leo
    Wij zijn gisteren uit oostenrijk teruggekomen en hebben er goed weer gehad.
    We hopen dat de weergoden met jou ook het beste voor hebben.
    Een voordeel zit er aan je reis je komt niet in de file bij de wegwerkzaamheden te staan.
    Verder hopen we dat je verder geen mankementen meer krijgt en dat je van je tocht kunt genieten.
    Veel succes, en doe voorzichtig.
  8. Chris en Cindy:
    Hallo Leo,

Je bent al lekker op weg en we hopen dat je nu van je verdere reis kan genieten en niet al te veel pech hebt.

We houden je in de gaten!

Groet, Chris en Cindy
  9. Hans:
    Hoi Leo.

Wij wensen je een goede Reis doe het rustig aan en geniet, laat je niet op jagen door Tijd en evt technische probleempjes en geniet van wat op je pad komt tijdens deze reis.
    Ik begrijp via deze site dat je dynamo weer zijn werk doet en je dus weer stroom hebt op de trekker.
    Ik heb de link van deze Site ook dorgemaild naar de andere Teamleden zodat ook zij je kunnen kunnen.

Verder wensen wij je een goede Reis en tot Ziens in Bruck an der Glocknerstrasse.

Grusse Hans en verdere teamleden
  10. Fam. Doggen:
    He Leo,
    Hou je haaks daar in der Heimat !
    Hoe zwaarder het wordt, des te zoeter de smaak van de overwinning !
    By the way / Bei dem Weg :Heb je een goeie motorrem in de Zetor ?
    Succes Annie en Arno
  11. J.l.:
    8 september 2011
    Allemaal bedankt voor de reaktie in deze .
    Ben vergeten om hierop te antwoorden, maar bij deze dan.
    Groeten Leo