Zondag 4 september

4 september 2011 - Motten, Duitsland

Ja sorry, maar helaas, Leo heeft wederom geen internet op de camping. Dus is het weer aan mij om jullie wat bij te praten. Na alle spannende toestanden van gister en de vermoeidheid, kreeg leo vannacht migraine. Ja zo werkt dat dan. Maar gelukkig was de aanval niet al te heftig, zodat hij in de loop van de ochtend toch zijn reis heeft kunnen vervolgen. Het weer was vandaag ongeveer vergelijkbaar met het weer bij ons. Vannacht had het wel heel erg geregend. Maar op zich was het dus mooi tourweer. De rit van vandaag is gelukkig goed en voorspoedig verlopen. Leo moet zijn reisschema wel wat aan gaan passen, maar dat mag de pret niet drukken. Hij heeft onwijs veel plezier gehad en krijgt om de haverklap complimentjes over zijn tractor. Nou iedereen die Leo kent, kan zijn glunderende gezicht dan wel voor de geest halen.

1. Renata:
    4 september 2011
    Wat een onderneming! Ik zit met stijgende verbazing de verhalen te lezen, hartstikke leuk, meteen in mijn favorietjes gezet! Hopelijk zijn de perikelen met vervanging van onderdelen nu achter de rug, en gaat de reis voorspoedig en volgens (aangepaste) planning. Goeie reis Leo!
  2. Helen:
    4 september 2011
    Goed om te lezen dat het goed gaat ondanks je kleine migraine aanval, en waanzinnig leuk dat je veel reacties krijgt op je tractor hahaha wil die gezichten wel eens zien van de mensen als je voorbij tuft
    Helen
  3. Bart van Laanen:
    5 september 2011
    als eerste een zeer mooi reisverslag, het is een hele onderneming om in je eentje zo'n rit te ondernemen, petje af, maar het is wel erg mooi, mits je niet teveel pech hebt.
    Inderdaad krijg je onderweg zeer veel reactie's maar ook hulp.
    Ik kijk nu rgelematig op deze site (link heb ik doorgekregen van Hans ten Napels, en we zien elkaar
    wel in Oostenrijk. In iedergeval een goede rit
    en veel plezier, nu hopenlijk zonder veel pech verder.

Groeten Bart van Laanen