Der berg ruft!!

28 maart 2013 - Kornhorn, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn weer van plan om een reisje te maken naar de Großclockner in Oostenrijk, wederom met de trekker.

De Zetor is volledig nagekeken en ik heb de zuigers en de cilinderbussen vernieuwd, dus dat moet helemaal goed komen.

Op dit moment tref ik de nodige voorbereidingen,zoals het on-line aanmelden wat overigens gelukt is en ik reeds in de lijst met deelnemers sta vermeld. Zo waar een hele opluchting dat dit allemaal weer gelukt is.Weliswaar hebben we nog voldoende tijd tot september maar voor je het weet is het zover..

Verder zal Moeders de vrouw weer de komende tijd er voor zorgen dat er wwer voldoende maaltijden gemaakt en ingevroren worden voor de reis naar Oostenrijk.

Dit is alvast een kleine update en er zal de komende tijd weer meer verhalen hierop geschreven worden.

Tot de volgende keer.

1. Teun:
    28 maart 2013
    Veel plezier met de voorbereidingen .Zou zo,n tocht zelf ook wel een keer willen doen , We zullen U weer met veel plezier volgen succes ..........
    Groet Teunis Bunt.
  2. Jaap en Nienke:
    31 maart 2013
    Leo, we wensen je weer veel plezier met de voorbereiding en hopen dat de uitvoering beter is dan de vorige keer.
    Joke, jij ook veel sterkte met deze voorbereidingen er wordt weer heel wat van jou verwacht.
    We wachten weer op het vervolg verhaal met plaatjes.