Donderdag 22 september

22 september 2011

Ja hoor, we zjn weer even terug in de tijd, zonder moderne technieken. Nou ja niet wij, maar hij. Oftewel Leo heeft geen internet. Torretje wordt moe, elke dag heeft het beestje  meer moeite om op gang te komen. Vanochtend had Leo dus weer te kampen met startproblemen. Zien jullie het voor je? Leo dus weer op een fiets de berg op naar het dorp. Pfffffffff hij komt nog terug met conditie. Nou de plaatselijke monteur heeft hem ook hier weer terzijde gestaan en daardoor kon Leo weer op pad. Ik heb hem net gesproken en hij had een lange en vermoeiende dag gehad. Morgen gaat hij het heuvelachtige gebied weer in, dus dan zal torretje ook overdag tijdens het rijden zijn krachten nog moeten bewijzen. Maar hoewel het een prachtrit is geweest de afgelopen weken, merk ik aan Leo dat het hem eigenlijk nu niet snel genoeg meer gaat. Hij realiseert zich heel goed dat hij echt maar een beperkt aantal kilometers per dag kan halen, maar er klinkt nu iets in zijn stem van, kon ik maar twee keer zo hard. Logisch....hij mist hier ook een aantal dingen en het comfort van zijn eigen bed etc. Nee ik denk dat hij even na thuiskomt de tractor niet meer zal bekijken. Maar ja......lang zal dat niet duren, want Leo moet toch het gras maaien. HAHAHA. Nou allemaal de vingers gekruist houden dat torretje morgen weer iets meer animo heeft om aan te slaan en dan kan Leo morgen 160 km halen.

1. Gerda:
    22 september 2011
    We duimen met je mee Leo en dat je torretje morgen maar weer gewoon wil starten zal ook wel een virusje onder de leden hebben ;)
    Zet hem op he..

Groetjes van ons
  2. Jaap en Nienke Lukassen:
    Kom op, Leo!
    Nog even volhouden, je weet de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar de vooruitzichten van je eigen huis en bed moeten toch veel goed maken.
    En Torretje wel blijven vertroetelen, want anders wordt ze nukkig.
    Zet hem op!!!!!
  3. Hennie:
    Hoi Hoi Leo
    Ook wij duimen voor je dat de terugreis voorspoediger gaat verlopen dan tot nu toe
    We zijn dan ook weer reuze benieuwd naar de volgende update
    Maar we denken aan je......

Liefs Mem Hennie en de meiden
  4. Kees en Geesje:
    23 september 2011
    Ojee, zo te lezen gaat de terugweg niet zo goed als de heenweg.
    Hopelijk heb je nu niet meer zoveel problemen onderweg en gaat het laatste stuk beter.
    We duimen voor je dat het Torretje je veilig en "snel" naar huis brengt.
  5. Pier Arendina Marius en Guus!:
    23 september 2011
    Hey Buurmannetje ondanks de pech kom je toch steeds dichterbij en klop jezelf maar ff op je borst dat je het toch steeds red!!!
    Petje af en wij kunnen niet wachten tot je thuis bent en je verhalen te horen!!!
    toy toy toy!!!
  6. Johan en Jannie:
    Hallo Leo,
    Het is jammer dat je nu niet kan lezen hoe we allemaal met je meeleven en duimen dat "Torretje" zijn baasje cq. maatje goed gezind is. We wensen je dan ook nog snelle en veilige kilometers toe.
  7. Helen:
    23 september 2011
    Potverdikkie Torretje is ook moe geworden van deze hele grote reis duim voor je dat het vanaf nu voorspoedig gaat en je snel weer veilig in Kornhorn aankomt

Helen
  8. Anne en Janneke:
    23 september 2011
    Succes Leo voor de terugreis...en we duimen dat "Torretje" het blijft volhouden!!!
    Via Joke en de reislogger worden we goed op de hoogte gehouden!! Nog even en je bent weer thuis in Kornhorn...wij kunnen niet wachten om je belevenissen te horen!!!!