Donderdag 8 september

8 september 2011 - Affing, Duitsland

Hallo allemaal,

Vannacht bijzonder slecht geslapen door het verkeer wat langs de camping raast. Het is begonnen met stevig te regenen, dus uiteindelijk dacht ik wat doe ik in dit bed, ik ga eruit en een bak koffie zetten. Dat was dus om 5 uur vanmorgen. Ik stak mijn hoofd buiten de deur, een donker grijze lucht. Goed, ik kijk wel hoe laat ik ga vertrekken. In ieder geval moet ik om 11.00 uur van de camping af zijn.
Volgens mijn vriend Tom zal de reis ongetwijfeld dwars door München lopen zo richting Bad Feinbach. Door de grote plaatsen stel ik hem altijd in op fietsroute. Kom ik in ieder geval niet op de autobaan terecht, zelfs dat is altijd spannend waar je terecht komt. Ok, ik ga ontbijten en mezelf reisvaardig maken.

Tot de volgende update.

1. Joke:
    8 september 2011
    o wat waardeloos schat, dat je zo slecht geslapen hebt. Je wilt echt niet weten wat voor weer we hier hebben. I heb net de blazer moeten gebruiken toen ik met de honden terug kwam. Ik wens het jou niet toe, hoop dat je toch wel weer ee zonnetje krijgt.
    Was hartstikke leuk om gister de hele avond te kunnen chatten en heb er van genoten. Ik vind het fijn dat je zo geniet en wens je voor vandaag ook weer een veilige, droge rit toe. Geniet er van lieverd
  2. Kees en Geesje:
    Hoi Leo,

Hopelijk slaap je de aankomende nacht beter.
    We hebben even op de kaart gekeken waar je zit. Ik denk zo twee honderd kilometer van ons vandaan. Hopelijk heb je beter weer als hier, want het regent hier de hele dag al en het is behoorlijk fris. Succes verder und Gute Fahrt in Österreich :)
    Groetjes Kees en Geesje
  3. J.l.:
    8 september 2011
    Bedankt voor het medeleven, vandaag is het inderdaad koud, nog wel droog.
    Ik heb net een nieuw vehaal gemaakt van vandaag.
    We spreken elkaar. Groetjes Leo