Maandag 19 september

19 september 2011

Weer even een kleine updae van mijn kant. Leo heeft de terugreis aanvaardt. Na een toch iets onrustige nacht is hij vol goede moed vanochtend vertrokken om 7.30. Om 10.30 belde hij, om me even bij te praten. Hij moest toch stoppen. Ja om droge schoenen en handschoenen aan te trekken en een klein beetje op te warmen. Ik kon mijn oren niet geloven, wat hij rijd nu in de sneeuw. Het begon vrij onschuldig maar het blijft wel doorgaan. HIj maakt zo wel van alles mee. Hij wil nu gen risico nemen en zijn doel voor vandaag wordt St Johan in Tirol. Als het goed is heeft hij daar weer internet en kan hij jullie zelf een mooi verslag schrijven van de afgelopen dagen.

1. Gerda:
    Ieuw Sneeuw :(
    Dat hoef je NIET mee te nemen Leo hoor het weer is hier zo al bagger genoeg.
    We wensen je een veilige terugweg toe en kunnen niet wachten op je uitgebreid reisverslag :)

Gerda & Roberto
  2. Helen:
    19 september 2011
    Oeps sneeuw jemig nu al, en Leo neem dit inderdaad maar niet mee hihihi, een hele veilige en goede terug reis en hoop snel weer van je te lezen

Groetjes Helen
  3. Kees en Geesje:
    19 september 2011
    Ja, wij hoorden ook net dat er sneeuw gevallen is en de Groß Glockner zelfs afgesloten is. Maar goed dat het "pas" vannacht gevallen is en niet eerder.

Super dat je je doel bereikt hebt en alles goed gegaan is.
    We wensen je een goede en veilige reis terug naar Kornhorn.
    Liefs Kees en Geesje
  4. Jaap en Rina:
    Hallo Leo
    We hoorden va Joke dat je op de terug reis was, en dat je in de sneeuw reed.
    Ja dat kan je daar zomaar overkomen, je hebt zeker meteen de winterbanden op het torretje gemonteerd.
    Voor sneeuw kettingen is het denk ik nog iets te vroeg.
    Maar alle gekheid op een stokje je hebt toch geluk gehad met het weer.
    We hopen dat je straks weer wat beter weer krijgt want dat heb je verdiend.
    Kalmpjes aan en wieltjes op de weg houden.
    Groetjes Rina en jaap
  5. J.l.:
    Hallo allemaal,
    Ja inderdaad ik rij vandaag in de sneeuw. Hoe sis het mogelijk.
    Ik heb een heel lang verhaal gemaakt en dit zet ik nu op de reislogger. Met een paar foto's voor de indruk.
    Tot kijk.
    Leo