Zaterdag 17 september

17 september 2011 - Bruck an der Großglocknerstraße, Oostenrijk

Om 9.30 is Leo gestart, van de anderen weet ik het niet omdat die totaal andere startnummers hadden. Maar............................ik heb Leo net gesproken, ze zijn allemaal boven gekomen.

Ze hebben prachtig weer nu, ze hebben wel vaochtend regen gehad, maar neem van mij aan dat ze dat al lang weer vergeten zijn.

Leo was zeer geëmotioneerd, HIJ HEEFT ZIJN DOEL VOLBRACHT!!!!

Ze zijn op 2428 meter hoog en ze gaan straks nog naar de gletcher. Er zijn toch een aantal tractoren uitgevallen, door kokende motoren etc, maar onze mannen hebben het gehaald. Dus als er iemand vraagt, Waar zijn ze gebleven de echte kerels? Dan kunnen wij zeggen, dat ze nu in Oostenrijk zijn.

Ikke apetrots en ook een tikkie geëmotioneerd wil alle jongens feliciteren

@Wilma, heb je niet een directe link naar die webcam? Ik zoek me wezenloos, maar kan niets vinde zo snel.

1. Anne en Janneke:
    17 september 2011
    Super Buurman Leo....Je hebt je doel gehaald!!!
    Toppie!!!!!
    Geniet maar van je overwinning!!
  2. Rina Boutkan:
    17 september 2011
    Leo, gefeliciteerd met dit grote succes, we zijn trots op je, dit avontuur heb je volbracht en er volop van genoten!!! succes met je terugreis.
    Dikke kus Jaap en Rina
  3. Dennis en Monica:
    Leo,

Gefeliciteerd een monsterprestatie vinden wij. Nu is het torretje wel een speciale geworden, zijn niet veel die zo hoog geweest zijn.
    Succes met je terugreis en we zien je snel weer.

Grtn Dennis, Monica, Jennifer & Danique
  4. Cor, Bianca en Timo:
    Heey Leo,

Goed gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Succes met de terugreis en tot ziens
    Liefs
    Cor, Bianca en Timo
    En natuurlijk ook een dikke knuffel voor Joke!!!!!!!
  5. Elly, Angelique en boevevriend Kei ko:
    17 september 2011
    Hoi Leo, fijn dat alles goed gaat en dat je op plaats van bestemming bent. Ik heb niet alles lunnen volgen, want ik ben zelf met terug uit Turkije. Daar was fe temperatuur ruim 35 graden. Hoe is het weer daar en hoe was het weer onderweg. Hoor het gauw en we ziwn elkaar ook wel gauw. Groetjes.
  6. Helen:
    Leo,

You did it !!! Gefeliciteerd met deze waanzinnige prestatie

Martin en Helen
  7. Roely:
    17 september 2011
    Hallo Leo, we kennen elkaar wel niet persoonlijk, maar ik wil je toch feliciteren met deze bijzondere prestatie. Via de hyves van Joke gelezen over je.
    Super! Groeten Roely en een poot van Zita.
  8. Renata:
    17 september 2011
    Wat een mega prestatie Leo, ontzettend goed gedaan!!! Grandioos!
  9. Gerda:
    Tatatatatatataaaaaaaaaaaa GEWELDIG :)
    Ben net thuis van mijn werk en dacht gelijk ff kijken...goed gedaan man :)
    En nu PROOST...!!!

Roberto & Gerda
  10. annie & floris:
    17 september 2011
    we weten dat je een avonturier bent
    maar dit slaat alles,je hebt je doel
    bereikt en wat staat er straks
    op het programma
    nogmaals gefeliciteerd
    annie en floris
  11. Gery & Herman (en woefers):
    Hallo Leo
    Helemaal TOP man, wat een prestatie.
    Joke loopt naast haar schoenen van trots, hou jij je schoenen voorlopig maar aan hoor , lijkt me beter.

Veel succes op de terugreis, Grüss Gott

Gery
  12. henk silvia gerben en wieke:
    he leo

super dat jij samen met je torretje boven bent gekomen,we zijn trots op je!!!!
    xxx
  13. Jaap en Nienke Lukassen:
    Hoi Leo,
    Eerst de felicitaties van ons met de beklimming van de Gross Klockner. Geweldig kerel! DU HAST ES GESCHAFT! Is het nog gelukt om naar de gletscher te bereiken. Veel hoger moet je niet gaan, al zeggen ze daar in plaats van goedendag of hallo, GRÜSS GOTT!
    Wij zijn alweer terug van vakantie in die kleine bultjes aan de Moezel. We hebben ook geweldig weer gehad en waren met onze gedachten wel steeds bij jou. Ook vanmorgen en vanmiddag tijdens onze terugreis dan zeiden we tegen elkaar "Hoe zal het Leo zijn". Geweldig kerel en we begrijpen best dat je emotioneel was toen je Joke belde om te vertellen dat je BOVEN was.
    We wensen je vanavond veel plezier met je vrienden en kameraden en drink er maar een lekker biertje op. En dan weer voorbereiden op de terugreis. We blijven je volgen. Nogmaals alle respect dat je het eerste en tweede gedeelte volbracht hebt en nu nog gezond en veilig het laatste gedeelte van deze enorme reis.
    Groetjes van ons ook aan Joke
  14. Wilma Sommers:
    Hallo,
    Te laat lees ik deze reactie. Gewoon op google op Grossglockner Hoch Alpenstrasse op deze site klik je webcams aan en dan op de Fuscher Lacke 1 en 2 cam kon je de tractors zien rijden. De eerste beelden waren vanaf 9.50 uur.Is wel stilstaand beeld om de 15 min werd het vernieud door iedere keer terug naar de homesite tegaan en weer op webcams te gaan. Een herhaling is er niet dus jammer.Nu is het er bijna donker en regent het daar.
    Sorry dat ik te laat de reacties heb gelezen.
    Groetjes Wilma Sommers
  15. Johan en Jannie:
    17 september 2011
    Leo van harte gefeliciteerd met het bereiken van de top. Je hebt je doel in ieder geval bereikt. Nu lekker feesten en dan weer langzaam denken aan de terugreis.
    We zijn hardstikke trots op je.
  16. Fam. Doggen:
    Hallo Leo,
    Gratuliere mit dein Erfolg zusammen mit deinem Torretje. Hast du kein Problemen gehat mit Flammen in dem Pfeif ? Komm schnell wieder zurück in das schöne Kornhorn weil das Grass in deiner Wiesen wachst uns über die Füßen !
    Herzlichen Grüssen von Heidi und Peter
  17. Fogel:
    17 september 2011
    Héé Leo, dit moest fantastisch voor je zijn, met je traktor op de Gross-Glockner, geweldig man! Wat zul jij genieten van dit speciale gebeuren. We wensen je heel veel plezier daar nog en een goede reis terug!
  18. corina:
    17 september 2011
    He did it die Leo!!! wat een geweldige prestatie!! petje af! ik wens je een goede reis terug naar Nederland!
  19. Hennie:
    17 september 2011
    Wat geweldig we hebben vanmorgen aan je gedacht en las via hyves dat je top had bereikt ....helemaal super iets om nooit meer te vergeten.

Liefs en Groetjes
    Hennie en de meiden Plops Frouk en Gina
  20. Pier Arendina Marius en Guus!:
    17 september 2011
    Ha die Leo gefeliciteerd met dit Hoogtepunt, zie je nu wel een slechte repetitie is een goede voorstelling. De kwaaltjes zijn er niet meer en de Zetor loopt als een Speer. Morgen nog ff lekker nagenieten met de hollanders en dan maar een goeie terugreis (ps leuk sanitair op de campif) Houdoe!!
  21. kathy:
    YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHH...GEWELDIG Leo!!!!!
    Leusden denkt aan je.
  22. Miranda:
    Geweldig gedaan, xxxxxxxxxxxx
  23. Leendert en Ellie:
    18 september 2011
    Hey Leo

GEFELICITEERD wat geweldig dat je je doel hebt bereikt, wat zul je trots zijn, en terecht!!
    Wij wensen je alvast een voorspoedige reis terug naar huis.

Groetjes
    Leendert en Ellie
  24. J.l.:
    19 september 2011
    Mensen ik heb op dit moment even weer internet, gaat vrij moeilijk.
    Allemaal hartelijk bedankt voor de warme en leuke reakties. Ik voelde me zo apentrots daar bovenop die berg, misschien kan je dat wel op de paar foto's wel zien.
    Nogmaals bedankt en ik spreek jullie allemaal weer als ik thuis ben bij moeders en de honden.
    Groetjes...Leo