7 september eindelijk

7 september 2011 - Affing, Duitsland

Eindelijk dan een berichtje van mijn kant.

Vooral allemaal bedankt voor de leuke berichten op mijn trekkertocht. Op dit moment zit ik de plaats Mühlhausen op Lech camping. Het blijkt toch dat ze hier internet hebben.

Ik heb gelijk maar voor een hele dag genomen en betaald want het zal wel laat worden om de verhalen en foto's te uploaden.

Vandaag van Berg naar Lech-camping gereden, afstand 138 km. Pas vanmiddag heb ik voor het eerst mijn regenpak moeten aantrekken, wat wil zeggen dat ik vanmiddag voor het eerst met regen gereden hebt. Het heeft een moment behoorlijk geregend en verder was het wat frisjes vandaag.

Dit alvast het eerste. Direct volgen een paar foto's

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jaap en Nienke Lukassen:
    7 september 2011
    Hallo Leo,
    leuk om eens een berichtje van jouzelf te ontvangen.
    Hoewel de berichtjes van Joke natuurlijk ook leuk waren.
    We zijn blij voor je dat alles momenteel goed naar wens verloopt.
    Jammer, van de probleempjes aan het begin, maar daar word je een grote jongen van. Hahaha.
    Aan de foto's te zien heb je een mooie route gevolgd en zal het met het redelijke mooie weer best genieten zijn en een beetje regen van vandaag is goede voor je haren.
    We wensen je nog een paar goede dagen om te rijden toe en wachten je volgende bericht en foto's af. Nogmaals veel plezier en hou je haaks. Groetjes van uit Ede van Nienke en Jaap.
    PS. wij gaan vanaf 10 september een weekje naar de Moezel, maar zodra we de kans hebben zullen we de beichten weer volgen en zeker de beklimming van de Gross Klockener, Grüss Gott.
  2. Dennis en Monica:
    7 september 2011
    Hallo Leo,

Helaas waren we zelf net terug van vakantie en hebben we je weg zien rijden. Helaas net te laat om je uit te zwaaien. Dit is wel een mooie manier om je reis te kunnen volgen, helaas wat probleempjes in het begin maar als je dan veel belangstelling krijgt van de mensen onderweg ben je dat al gauw weer vergeten. Wij wensen je veel succes met het vervolg van je reis en uiteraard volgen we het op de voet.

Grußen Dennis, Monica, Jennifer & Danique
  3. J.l.:
    8 september 2011
    Hallo Dennis en Monica,
    Ik hoop dat jullie een leuke vakantioe hebben gehad en het is geen probleem dat jullie net te laat waren Maar zoals je zegt je kan het ook volgen op deze manier. Is voor mij ook nieuw.
    We spreken elkaar.
    Groetjes Leo