Woensdag 7 september

7 september 2011 - Affing, Duitsland

Ben om half tien vertrokken van de camping, om dat moment was het droog geworden, wel fris maar daar kan je jezelf op kleden. Eerst weer tanken en dan weer vol goede moed op weg naar de “Lech-camping”in Mühlhausen of in affingen. Het was vrij goed weer, bewolkt  tot in de middag, toen begon het te regenen, zo erg dat ik heb de trekker op een kleine parkeerplaats gezet en ben gaan schuilen in de caravan. Gelijk maar even een bak koffie gezet en een broodje gegeten die ik van te voren had klaargemaakt. Na een half uurtje was het zodanig vermindert met de regen dat ik besloot om toch maar verder te gaan. Zo in de richting van München krijg je behoorlijk vlakke wegen maar toch soms ook wel behoorlijke steile klims voor de Zetor. Hellingen van 9 á 10%, ja daar ga je niet in sneltrein vaart tegenaan, heeft ie behoorlijk werk aan. Maar goed, hij doet het uitstekend. Door de regen heb ik minder op de omgeving gelet, ik heb wel gezien dat ik door een paar mooie plaatsen ben gereden, maar door het weer was alles een beetje troosteloos. Ik kwam om ong. 16.30 uur aan hier op de camping, een vrij grootte camping, zeer goed verzorgt, mag ook wel voor die prijs. Ja daar kijken de Hollanders weer naar. Morgen 8 september wil ik weer op tijd vertrekken naar de volgende stop zo’n 126 km. verder nl. de Fenda camping in Bad Felingbach. Dan zit ik tegen de Oostenrijkse grens aan. Voor de volgende keer kijken we weer uit naar een internetcamping.