De thuiskomst

26 september 2011

De dag is aangebroken, jemig wat heb ik slecht geslapen. Maar goed, ik slaap wel weer bij. Toen ik vanochtend beneden kwam was er nog geen bericht van Leo. Dus een gevoel van o jee bekroop mij. Om even voor half negen, teriwjl ik met de honden buiten liep, ontving ik een berichtje. Tor heeft er zin in startte in 1 keer. Zie je straks. Dus het gaat goed. Het is schitterend mooi weer, dus we gaan er een fantastische dag van maken. Ik voel me ondertussen weer 18 en het lijkt of ik vanavond mijn eerste afspraakje heb( ja sorry, ik ben een laatbloeier) Ik hou jullie op de hoogte

(13.00)Even weer een update. Om kwart voor één kreeg ik een berichtje van Leo. Hij is weer in Nederland, hij is in de buurt van Schommenbeek. De tractor moest even afkoelen en dan kon hij nog wat olie bijvullen en dan de reis hervatten. So far so good!!!!!!!!

1. Bart van Laanen:
    26 september 2011
    Hoi Leo, gelukkig ben je weer bijna thuis!, en is de huisreis verder zonder ongelukken verlopen, gelukkig.

Zoals ik gelezen heb in je logboek heb je net als ons zeer veel plezier gehad in het verre Oostenrijk, maar smachtte je net als ons weer na die dolle dagen weer naar huis. Je zult je vrouw nu wel echt missen, na die bijna 4 weken onderweg geweest te zijn.
    Ik wens je in iedergeval de laatste kilometers een behouden rit, en we zien elkaar zeer zeker binnen kort, om in iedergeval wat foto's te bekijken.

Groeten uit Duitsland
    Bart van Laanen
  2. Fogel:
    26 september 2011
    Hé Leo, we zitten nu echt op de klok te kijken, reken maar dat ik er ook bij ben wanneer je op de Oester aankomt. Moeten we gewoon meemaken met z'n allen. En Joke, hij komt er zo aan joh, is dat niet fantastisch!
  3. henk silvia gerben en wieke:
    26 september 2011
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,leo is er weer,welkom thuis held,en joke je bent een top wijf je hebt het toch allemaal draaiende gehuoden in je eentje thuis!!!!!!!!!!!!!
    xxxx van ons
  4. Renata:
    26 september 2011
    Jammer dat we niet wat dichterbij wonen, ik had de intocht van Leo graag live willen zien, hopelijk worden er nog een paar foto's van geplaatst.
    Leo, welkom thuis, fantastisch gedaan!!!
  5. Frans:
    27 september 2011
    Ha die Leo,
    Mooi man!! je hebt het geflikt! veel bewondering en respect van onze kant, wij hebben nog veel aan je gedacht, het weer dat omsloeg, de trekker die vermoeide en natuurlijk de Chauffeur die naar huis verlangde, we zijn blij dat je weer thuis ben... geniet er van, samen met je meisie haha. hoop binnen kort je foto's en film te zien.
    hartelijke groet Frans.
  6. Helen:
    27 september 2011
    Hey Leo,
    Goed te lezen dat je weer veilig thuis bent gekomen. Je hebt een waanzinnige geweldige prestatie neergezet waarvoor respect, helaas konden wij niet bij je aankomst zijn moesten weer werken

Geniet van alles wat je al die tijd hebt moeten missen :-) en spreek je snel

Helen