Het vertrek en de dag die er op volgde

1 september 2013 - Tecklenburg, Duitsland

Vanochtend, stipt half negen is Leo vertrokken.

Nadat de buren, gister nog langs waren geweest om Leo een goede reis te wensen, toen begon het allemaal te kriebelen. Hij was er klaar voor !!!

Hij is vanuit Kornhorn naar Zwartemeer gereden om daar een pitstop te houden bij vrienden van ons. Lekker nog even kletsen en opwarmen en is Leo daarna vertrokken richting Tecklenburg. Om 19.09 kreeg ik telefoon (Jippie) De reis was voorspoedig en vlot verlopen. Hij vond het prachtig om te horen hoeveel mensen er met hem meeleven en hem gaan volgen op deze site. Maar ook vond hij het prachtig om zelfs nog telefoon onderweg te krijgen van mijn broer en schoonzus, die hem ook nog een goede reis wilde wensen.

Hij heeft weer volop bekijks onderweg gehad en enthousiaste reactie's van allerlei mensen. Hij vertelde me dat de campingeigenaar en een vaste gast van de camping, hem zelfs nog herkende van twee jaar geleden. Vind je dat gek? :)

De eerste 180 km zitten erop! Maar hij was best heel moe en er was geen internet....twee jaar geleden ook al niet, want hij zit dus op de zelfde camping. Maar zodra het kan....horen jullie meer van hem zelf.