Vrijdag 16 september

16 september 2011 - Bruck an der Großglocknerstraße, Oostenrijk

Jullie hebben al gemerkt dat leo geen berichtjes meer schrijft. Hij is namelijk gisterochtend verkast. Hij hefet de luxe camping ingeruild voor een hotel. Geef hem eens ongelijk. Maar helaas is er in het hotel alleen maar privéinternet. Nou de andere tractorenfreaks zijn inmiddels ook aangekomen met de vrachtwagen daar. Alle tractoren zijn technisch goedgekeurd om überhaupt die bult op te mogen.

Vanavond sprak ik Leo aan de telefoon en op de actergrond was het één dolle boel ntuurlijk. Maar ik heb mijn best gedaan om er wat zinnige informatie uit te krijgen zodat ik jullie ook wat kon vertellen. Wat ze allemaal gedaan hebben weet ik niet precies, maar ze hebben het verschrikkelijk druk. Gister is de inhuldiging geweest van de 690 tractoren. ze zijn toen in kolone naar Fucks( of zoiets) gereden. Het vereist niet zo heel veel voorstellingsvermogen, om te bedenken dat dit redelijk chaotisch verlopen is, begreep ik. Ze hebben als groepje in ieder geval dolle pret.

Dan het programma voor morgen De grote dag:

5.30 ontbijten

6.30 met de shiuttlebus mee

7.00 - 10.00 start

Leo hefet samen met een aantal anderen afgesproken om nog een extra stukje naar boven te rijden, naar de gletcher, mits het weer en de omstandigheden het toelaten.

Leo heeft beloofd dat hij me morgen gaat bellen als hij boven is, dus.............spannend

Uit alle reactie´s maak ik in ieder geval op dat iedereen hem een onvergetelijke rit toewenst morgen en dat waarderen we beiden heel erg.

Maar bij deze wil ik nog eens zeggen, Leo, hans, Frans, Bart, Adri, Thedo en Teun, we hopen dat het heel mooi weer wordt morgen en dat jullie er volop van zullen gaan genieten. We duimen dat alle torretjes goed blijven werken en dat jullie weer veilig terug komen om er daarna op los te kunnen gaan feesten.

Succes mannen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fam. Doggen:
    16 september 2011
    Heeej Leo en kornuiten, wij wensen jullie morgen met zijn allen een geweldige mooie tractortocht naar boven. Wat zal dit een indruk op jullie maken,een tocht om nooit te vergeten. Veel succes en misschien wel met de vlam in de pijp.
    groeten Arno en Annie.
  2. Hennie:
    16 september 2011
    Brrr das reuze vroeg op morgen
    Maar wij wensen je alle plezier morgen
    Geniet ervan en we kijken uit naar de foto's
  3. Corry:
    Hoi Leo
    Veel plezier morgen, ik ga duimen voor mooi weer.
    Lekker genieten.
  4. Wilma Sommers:
    16 september 2011
    Veel succes morgenvroeg met jullie tractoren en heel mooi weer. Jammer dat de webcam Fuscher Lacke en Kaiser Franz Josefs hoogte niet in gebruik zijn
    dan hadden we jullie misschien live kunnen zien.Voor de zekerheid probeer ik rond 9.30 uur de webcam misschien doet hij het met deze tocht het wel.
    Succes en veel plezier,
    Groeten uit Groesbeek van
    Wilma Sommers
  5. Gerda:
    Hup Leo Hup ;)

Wij wensen je morgen ook een SUPER mooie tocht naar boven toe, dat het zonnetje maar lekker mag schijnen en dat alle torretjes maar lekker blijven spinnen :)

Toi, toi, toi mannen...

Roberto & Gerda
  6. Johan en Jannie:
    17 september 2011
    Hallo Leo
    Wij waren er niet zo vroeg bij, maar we wesen je heel veel plezier en duimen dat de rit een succes wordt en dat we mooie beelden te zien krijgen. En daarna lekker feesten. Toi Toi Toi !!!!!!!
  7. Wilma Sommers:
    17 september 2011
    Hallo Allemaal,
    Er zijn 2 webcams in gebruik en live te zien.
    Wie op de site Hoch Alpenstrasse zoekt ziet de eerste tractors boven boven komen beelden van 9.50 uur.
    Groet,
    Wilma
  8. bert en ettie:
    18 september 2011
    Hee Leo super dat je het gehaald hebt gefeliciteerd succes met de terug rit groetjes bert en ettie